viernes, 27 de mayo de 2011

El adeu de Davi Garcia despres de 15 anys al club



Aquest migdia, en una cita que estava inicialment programada per ahir, però que es va posposar per problemes d´agenda de Daniel Sánchez Llibre, que ha volgut estar al costat del manresà en aquesta cita, David s´ha acomiadat de tot l´espanyolisme en un acte emocionant on no han faltat les llàgrimes d´un home que sent com a propi aquest club: "Estic molt content per com han transcorregut tots aquests anys. És un orgull haver estat en aquesta entitat. La meva trajectòria crec que ha estat bona. Espero que es reconegui el meu pas pel club i estic orgullós d'haver entrat a la història de l'Espanyol. Mai m'hagués imaginat tenir aquesta trajectòria: arribar al primer equip, ser capità, guanyar títols... He aconseguit tots els somnis que m'havia proposat. Marxo com a jugador, però sempre seré un aficionat més i intentaré ajudar al màxim en els èxits de l´Espanyol. És un moment molt dur per mi i la meva familia, que sempre m´ha donat suport, en els moments bons i els dolents i també estarà amb mi en el futur".



No hay comentarios:

Publicar un comentario