martes, 31 de mayo de 2011

El adéu de Javi Chica


Chica, que no va poder acomiadar-se de l'afició en el darrer partit de Lliga perquè el seu futur estava encara pendent de la decisió de l´Àrea Esportiva, ho ha fet avui llegint una emotiva carta en la qual ha repassat el seu pas per l'entitat, i on ha tingut paraules de record i reconeixement a totes les persones que han estat importants al llarg d´aquest anys al club: "Avui m´acomiado de l´Espanyol, club al qual vaig arribar a l'Espanyol als 10 anys i aquí he crescut com a futbolista però sobre tot com a persona en aquests 15 anys. És difícil expressar la meva gratitud a tanta gent que m'ha ajudat, als tècnics, a la directiva, al president, als empleats, als fisios, a la premsa, que mai heu anteposat la notícia a la persona, i sobre tot als companys i a l´afició, que sempre han estat al meu costat. Me'n recordo d'Albert Villarroya i Josep Manel Casanova, que són les persones que em van portar a aquest club, passant per Valverde, que em va fer debutar a Primera, i acabant per Pochettino, l'últim entrenador".

No hay comentarios:

Publicar un comentario